01 de desembre 2006

El viatge a Port Aventura

Hola soc el Xavier! L’any 2005 vaig anar a Port Aventura. M’ho vaig passar molt bé.
Port Aventura és un parc on hi ha moltes atraccions. També hi ha bars i restaurants on es pot dinar. Port Aventura és a prop de Salou. És un lloc on hi va molta gent, sobre tot a l’estiu.
Vaig pujar als troncs d’aigua, havien baixades que et mullaves tot, eren molt empinades. Volia pujar al Dragon Kan, però no em van deixar perquè no feia metre 40. El meu pare hi va pujar i jo i la meva mare ens vam esperar en uns gronxadors que hi havien a la plaça. El meu pare va baixar una mica marejat.
Al cap d’una estona ens em vam anar a dinar, vam menjar un entrepà. Desprès de dinar vam pujar en un lloc més, que en diuen les cassoles. Tota l’estona giraven, vaig baixar i el meu cap també girava. El pare ja no volia pujar a cap lloc més, des de que es va marejar.
Vam marxar cap a l’hotel. Ens vam ficar a descansar fins l’hora de sopar. El sopar no em va agradar gaire, però pensava que voltant pel parc ’ho vaig passar molt be. L’endemà ja vam marxa cap a casa.
Quan vam arribar a casa em vaig ficar al sofà i ja no em vaig poder alçar. M’hi vaig adormir fins l’endemà. Estava molt cansat.

2 comentarios:

Sergi
Diu ...

Jo no hi he anat mai a Port Aventura. Només he anat a les firetes de Lleida, on hi ha les cases del terror, el tren, els autos de xoc...
Aquest any intentaré convencer els pares perquè anem a Port Aventura.

Anònim
Diu ...

Hola xavier, sóc l'ariadna i també hi vaig cada estiu.
No falla mai!!
Adéu.
Dóna records a l'irene i a les nenes.