07 de novembre 2006

Viatge a Múrcia

El 14 de Novembre els nens de 5è i 6è anirem a Múrcia. Tornarem el dia 21. Farem el viatge en tren i hi anirem amb el director de l’escola. Nosaltres no paguem, sinó que paga el ministeri. El viatge es diu “Escoles viatgeres”.
Hi anem perquè cada any els nens de cicle superior fan un viatge a un lloc d’Espanya, i aquest any ens ha tocat anar a Múrcia. Allà també hi van dues escoles més, una ve de Madrid, el “Álamo”, i l’altra de Màlaga.
Ens quedarem a dormir a una casa de colònies que hi ha habitacions de dos o tres nens. Hem de portar un equipatge que sigui fàcil de manejar.
Un dia vam veure per internet la casa de colònies on anem. El menjador i les habitacions eren molt guais, tot el que vam veure era bastant gran i em va agradar molt.
Allà hi farem moltes coses, anirem amb vela i farem piragüisme. També anirem a una illa amb una barca, i si fa bon temps potser ens banyarem a la platja. També farem una obra en castellà que es diu “Viaje a Murcia”. L’hem assajat alguns dies.
Segurament anirem a veure monuments, paisatges i moltes més coses.
Espero conèixer gent i poder fer amics de Madrid o de Màlaga. Estic emocionada per anar-hi i una mica impacient.

1 comentarios:

Sergi
Diu ...

Es veritat. Em va agradar molt aquell viatge de les Escoles Viatjeres. Llastima que em sembla que el proper curs jo no hi podré anar. Però, ben mirat, es el millor. Perquè així estic una setmana sense cole.