14 de novembre 2006

Saturn, el meu planeta

Jo sóc de Saturn i allà, a l’altre món, és molt millor. No contaminem perquè anem caminant. Tenim una mena de bicicleta però no és igual que les de aquí, perquè només té pedals, però no seient, ni rodes, ni manillar; i si t’alenteixes una mica, caus, perquè té un tub que quan pedales treu aire i et fa sortir disparat.
Les cases son soterrades. Hi ha una porta, unes escales que baixen a la casa, i tot el damunt esta recobert de capes de terra i herba. Llavors els nens poden jugar sense el risc de xocar amb parets.
Bé, però a mi m’han expulsat del planeta perquè em van encarregar fer una casa i no la vaig poder construir. Era la casa d’un senyor que tenia uns 35 fills. És clar, tenia vuit dones i la seva casa havia de ser molt gran i els altres no em volien ajudar. No la vaig poder acabar a temps i em van expulsar.Casa mevaAra estic de refugiat aquí, a la Terra. M’he adaptat a la vostra forma de vida. Però els saturnians vivim uns 10.000 anys i jo sóc un dels homes de Saturn que vaig estar criat treballant amb feines molt pesades, com transportar objectes que pesen molt i coses així.
Em van dir que viuria 100.000 anys i per ara només n’he viscut 4006. Bé, però allà som molt més baixos, som com els Hobbits del Senyor dels Anells, però podem adoptar les formes que vulguem. Mengem un aliment que és com gelatina. Sols ens donen una part molt petita, però atipa molt i és molt energètic.
Vaig arribar aquí amb els meus quatre amics, amb una nau gran que vaig robar, perquè són molt cares. La nau era rodona, amb unes 35 butaques. Jo vivia en un poble de 3.000 habitants. I aquí a la Terra he conegut dos extraterrestres més: un que es diu Zabrut, que és de Neptú, i el meu professor, que és d’un planeta què ni ell mateix ho sap.

2 comentarios:

Anònim
Diu ...

Arnau:
Ja se que soc ta germana i aixo es molt poc creible. (per que com pot ser que siga la teva germana si ets de no se quin planeta???)
Que sapigos que de altres planetes hi ha el Zasbrut (Eloi), el Josep que no se com se diu i el Sr. Ramon.
Bueno no has explicat el que durant molt temps em vas posar al cap de que havies de construir un pont al planeta del Josep.
De tot aixo ni podries escriure un llibre me sembla que sel compraria molta gent. Pero esclar amb lo que t'agrada escriure. jeje!!

Bueno adeu i aixo del Planeta si podeu fes-ho mes llarg que es xulo.
Adeu

Anònim
Diu ...

oooh qiinaa qurradaa....

mencaaantee!

testiimooo